آ
-
آمادگی تولید
ارزیابی آمادگی ساخت و تولید در چرخه ی عمر دستیابی [دوره 4، بهار 93 و زمستان 92، 1393، صفحه 48-63]
-
آمادگی فناوری
ارزیابی آمادگی ساخت و تولید در چرخه ی عمر دستیابی [دوره 4، بهار 93 و زمستان 92، 1393، صفحه 48-63]
ا
-
اثر شبکهای
مروری بر مفاهیم کسب وکار شبکه ای [دوره 4، بهار 93 و زمستان 92، 1393، صفحه 86-97]
-
ارزیابی انطباق
الگوی ارزیابی انطباق مبتنی بر رویکرد نوین استانداردسازی ایران [دوره 4، پاییز، 1393، صفحه 14-23]
-
ارزیابی و اولویتبندی عوامل ریسک
رتبهبندی عوامل ریسک پروژههای تحقیقاتی به کمک ترکیب روشهای فرایند تحلیل شبکهای و DEMATEL فازی، مورد مطالعه: شرکت تحقیقاتی آرایشی و بهداشتی آلفا [دوره 4، زمستان، 1393، صفحه 48-57]
-
استاندارد
بررسی و تحلیل تغییرات استاندارد ISO/IEC 27001: 2013 و ارائه مدل انتقال [دوره 4، بهار 93 و زمستان 92، 1393، صفحه 38-47]
-
استانداردسازی
بررسی و تحلیل موضوعات استاندارد فناوریهای وزارت دفاع آمریکا براساس فرآیند چرخهی عمر محصول [دوره 4، پاییز، 1393، صفحه 6-13]
-
استانداردسازی
الگوی ارزیابی انطباق مبتنی بر رویکرد نوین استانداردسازی ایران [دوره 4، پاییز، 1393، صفحه 14-23]
-
استانداردسازی
استانداردسازی رایانش ابری: تلاشها، چالشها و اولویتها [دوره 4، تابستان، 1393، صفحه 46-63]
-
استانداردسازی
استانداردسازی سازمان، فرایند و محصول [دوره 4، بهار 93 و زمستان 92، 1393، صفحه 18-23]
-
استانداردسازی سامانهی نرمافزاری
ارائهی الگوی پیشنهادی استانداردسازی در چرخهی حیات نرمافزار [دوره 4، زمستان، 1393، صفحه 12-25]
-
استانداردسازی فناوری
بررسی و تحلیل موضوعات استاندارد فناوریهای وزارت دفاع آمریکا براساس فرآیند چرخهی عمر محصول [دوره 4، پاییز، 1393، صفحه 6-13]
-
استانداردسازی فناوری
ارائه ی مدلی تطبیقی به منظور استانداردسازی فناوری و محصول [دوره 4، بهار 93 و زمستان 92، 1393، صفحه 24-37]
-
استانداردسازی محصول
ارائه ی مدلی تطبیقی به منظور استانداردسازی فناوری و محصول [دوره 4، بهار 93 و زمستان 92، 1393، صفحه 24-37]
-
استانداردهای طراحی
بررسی اثر استفاده از استانداردهای طراحی روی کیفیت طراحی محصولات [دوره 4، زمستان، 1393، صفحه 26-36]
-
استانداردهای مدیریت پروژه
بررسی شکلی و محتوایی انواع استانداردهای مدیریت پروژه با دامنه ی جهانی [دوره 4، تابستان، 1393، صفحه 80-101]
-
اطلاعات طراحی
بررسی اثر استفاده از استانداردهای طراحی روی کیفیت طراحی محصولات [دوره 4، زمستان، 1393، صفحه 26-36]
-
اقلام دفاعی
مروری بر انواع سیستم های کدگذاری اقلام و کاربردهای آن ها [دوره 4، تابستان، 1393، صفحه 6-21]
-
الزامات طراحی محصول
ارائه ی چارچوب مهندسی الزامات به منظور اطمینان از درک و دریافت نیاز کامل مشتریان [دوره 4، تابستان، 1393، صفحه 34-44]
-
امنیت
ارائهی الگوی پیاده سازی نظام مدیریت امنیت اطلاعات در محیط رایانش ابری [دوره 4، پاییز، 1393، صفحه 24-37]
-
انتخاب تأمینکننده
مدل برنامه ریزی چندهدفه فازی-تصادفی برای مسئله انتخاب تأمین کننده [دوره 4، تابستان، 1393، صفحه 96-101]
-
انتقال تکنولوژی
ارزیابی تطابق مدل های مهندسی معکوس با حوزه های دانشی مدیریت پروژه [دوره 4، پاییز، 1393، صفحه 68-87]
-
ایزو 9001
شناسایی مهمترین عوامل در اجرای موفق سیستم مدیریت کیفیت در یک سازمان خدماتی [دوره 4، زمستان، 1393، صفحه 58-71]
ب
-
بازرسی فنی
الگوی ارزیابی انطباق مبتنی بر رویکرد نوین استانداردسازی ایران [دوره 4، پاییز، 1393، صفحه 14-23]
-
برنامه ریزی تصادفی
مدل برنامه ریزی چندهدفه فازی-تصادفی برای مسئله انتخاب تأمین کننده [دوره 4، تابستان، 1393، صفحه 96-101]
-
برنامه ریزی فازی
مدل برنامه ریزی چندهدفه فازی-تصادفی برای مسئله انتخاب تأمین کننده [دوره 4، تابستان، 1393، صفحه 96-101]
-
برنامه ی استانداردسازی
ارائه ی مدلی تطبیقی به منظور استانداردسازی فناوری و محصول [دوره 4، بهار 93 و زمستان 92، 1393، صفحه 24-37]
پ
-
پروژههای تحقیقاتی
رتبهبندی عوامل ریسک پروژههای تحقیقاتی به کمک ترکیب روشهای فرایند تحلیل شبکهای و DEMATEL فازی، مورد مطالعه: شرکت تحقیقاتی آرایشی و بهداشتی آلفا [دوره 4، زمستان، 1393، صفحه 48-57]
ت
-
تأیید صلاحیت
الگوی ارزیابی انطباق مبتنی بر رویکرد نوین استانداردسازی ایران [دوره 4، پاییز، 1393، صفحه 14-23]
-
تأیید صلاحیت پروازی
الگوی ارزیابی انطباق مبتنی بر رویکرد نوین استانداردسازی ایران [دوره 4، پاییز، 1393، صفحه 14-23]
-
تجزیه وتحلیل حالات خطا و اثرات آن
ارائه یک الگوریتم ترکیبی از تجزیه وتحلیل نقاط شکست فازی و تکنیک مجموع وزین رده ای به منظور شناسایی و اولویت بندی مخاطرات پروژه (مطالعه موردی: یک پروژه گاز رسانی) [دوره 4، پاییز، 1393، صفحه 56-67]
-
تخصیص سفارش
مدل برنامه ریزی چندهدفه فازی-تصادفی برای مسئله انتخاب تأمین کننده [دوره 4، تابستان، 1393، صفحه 96-101]
-
تکنیک مجموع وزین رده ای
ارائه یک الگوریتم ترکیبی از تجزیه وتحلیل نقاط شکست فازی و تکنیک مجموع وزین رده ای به منظور شناسایی و اولویت بندی مخاطرات پروژه (مطالعه موردی: یک پروژه گاز رسانی) [دوره 4، پاییز، 1393، صفحه 56-67]
-
توسعه ی محصول
راهبردهای تأثیرگذار بر فرایند توسعه ی محصول جدید در صنایع دفاعی کشور [دوره 4، تابستان، 1393، صفحه 22-33]
-
توسعهی محصول جدید
طبقهبندی شایستگیهای کلیدی کارکنان تیمهای توسعه محصول مبتنی بر مرور ادبیات [دوره 4، پاییز، 1393، صفحه 38-55]
-
تیم توسعهی محصول
طبقهبندی شایستگیهای کلیدی کارکنان تیمهای توسعه محصول مبتنی بر مرور ادبیات [دوره 4، پاییز، 1393، صفحه 38-55]
چ
-
چرخهی حیات نرمافزار
ارائهی الگوی پیشنهادی استانداردسازی در چرخهی حیات نرمافزار [دوره 4، زمستان، 1393، صفحه 12-25]
-
چرخهی عمر
الگوی ارزیابی انطباق مبتنی بر رویکرد نوین استانداردسازی ایران [دوره 4، پاییز، 1393، صفحه 14-23]
-
چرخه ی عمر دستیابی
ارزیابی آمادگی ساخت و تولید در چرخه ی عمر دستیابی [دوره 4، بهار 93 و زمستان 92، 1393، صفحه 48-63]
-
چرخهی عمر محصول
بررسی و تحلیل موضوعات استاندارد فناوریهای وزارت دفاع آمریکا براساس فرآیند چرخهی عمر محصول [دوره 4، پاییز، 1393، صفحه 6-13]
-
چرخه ی عمر محصول
استانداردسازی سازمان، فرایند و محصول [دوره 4، بهار 93 و زمستان 92، 1393، صفحه 18-23]
-
چرخه ی عمر محصول
ارائه ی مدلی تطبیقی به منظور استانداردسازی فناوری و محصول [دوره 4، بهار 93 و زمستان 92، 1393، صفحه 24-37]
ح
-
حوزههای استانداردسازی فناوری
بررسی و تحلیل موضوعات استاندارد فناوریهای وزارت دفاع آمریکا براساس فرآیند چرخهی عمر محصول [دوره 4، پاییز، 1393، صفحه 6-13]
خ
-
خدمات ابری
استانداردسازی رایانش ابری: تلاشها، چالشها و اولویتها [دوره 4، تابستان، 1393، صفحه 46-63]
د
-
دیمتل فازی
شناسایی مهمترین عوامل در اجرای موفق سیستم مدیریت کیفیت در یک سازمان خدماتی [دوره 4، زمستان، 1393، صفحه 58-71]
ر
-
راهبرد
راهبردهای تأثیرگذار بر فرایند توسعه ی محصول جدید در صنایع دفاعی کشور [دوره 4، تابستان، 1393، صفحه 22-33]
-
رایانش ابری
ارائهی الگوی پیاده سازی نظام مدیریت امنیت اطلاعات در محیط رایانش ابری [دوره 4، پاییز، 1393، صفحه 24-37]
-
رایانش ابری
استانداردسازی رایانش ابری: تلاشها، چالشها و اولویتها [دوره 4، تابستان، 1393، صفحه 46-63]
-
ردهبندی
الگوی ارزیابی انطباق مبتنی بر رویکرد نوین استانداردسازی ایران [دوره 4، پاییز، 1393، صفحه 14-23]
-
رضایت مشتریان
ارائه ی چارچوب مهندسی الزامات به منظور اطمینان از درک و دریافت نیاز کامل مشتریان [دوره 4، تابستان، 1393، صفحه 34-44]
-
روششناسی توسعهی نرمافزار
ارائهی الگوی پیشنهادی استانداردسازی در چرخهی حیات نرمافزار [دوره 4، زمستان، 1393، صفحه 12-25]
ز
-
زنجیره ی تأمین
ارائه ی چارچوبی برای ارزیابی تأثیر مدیریت دانش مشارکتی بر یکپارچگی زنجیره ی تأمین با استفاده از فنون تصمیم گیری چند معیاره [دوره 4، بهار 93 و زمستان 92، 1393، صفحه 98-109]
س
-
ساختار شبکه
شبکه سازی سازمان ها، گونه شناسی مدیریت و کنترل آنها با تحلیل سه لایه ای [دوره 4، بهار 93 و زمستان 92، 1393، صفحه 7-17]
-
سازمان
شبکه سازی سازمان ها، گونه شناسی مدیریت و کنترل آنها با تحلیل سه لایه ای [دوره 4، بهار 93 و زمستان 92، 1393، صفحه 7-17]
-
سازمان
استانداردسازی سازمان، فرایند و محصول [دوره 4، بهار 93 و زمستان 92، 1393، صفحه 18-23]
-
سازمانهای فناوریمحور
بررسی چارچوبی برای سنجش سرمایههای فکری در سازمانهای فناوریمحور [دوره 4، زمستان، 1393، صفحه 36-47]
-
سرمایهی فکری
بررسی چارچوبی برای سنجش سرمایههای فکری در سازمانهای فناوریمحور [دوره 4، زمستان، 1393، صفحه 36-47]
-
سنجش سرمایهی فکری
بررسی چارچوبی برای سنجش سرمایههای فکری در سازمانهای فناوریمحور [دوره 4، زمستان، 1393، صفحه 36-47]
-
سیستم کدگذاری
مروری بر انواع سیستم های کدگذاری اقلام و کاربردهای آن ها [دوره 4، تابستان، 1393، صفحه 6-21]
-
سیستم کدگذاری ناتو
مروری بر انواع سیستم های کدگذاری اقلام و کاربردهای آن ها [دوره 4، تابستان، 1393، صفحه 6-21]
-
سیستم مدیریت کیفیت
شناسایی مهمترین عوامل در اجرای موفق سیستم مدیریت کیفیت در یک سازمان خدماتی [دوره 4، زمستان، 1393، صفحه 58-71]
ش
-
شاخص رضایت مشتری
ارزیابی تأثیر کیفیت خدمت بر رضایت مشتری (موردکاوی شرکت ایران خودرو) [دوره 4، بهار 93 و زمستان 92، 1393، صفحه 78-85]
-
شایستگیهای کلیدی کارکنان
طبقهبندی شایستگیهای کلیدی کارکنان تیمهای توسعه محصول مبتنی بر مرور ادبیات [دوره 4، پاییز، 1393، صفحه 38-55]
-
شبکه
شبکه سازی سازمان ها، گونه شناسی مدیریت و کنترل آنها با تحلیل سه لایه ای [دوره 4، بهار 93 و زمستان 92، 1393، صفحه 7-17]
-
شبکه
مروری بر مفاهیم کسب وکار شبکه ای [دوره 4، بهار 93 و زمستان 92، 1393، صفحه 86-97]
-
شبکهی کسبوکار
مروری بر مفاهیم کسب وکار شبکه ای [دوره 4، بهار 93 و زمستان 92، 1393، صفحه 86-97]
ص
-
صنایع دفاعی
راهبردهای تأثیرگذار بر فرایند توسعه ی محصول جدید در صنایع دفاعی کشور [دوره 4، تابستان، 1393، صفحه 22-33]
ط
-
طبقهبندی
طبقهبندی شایستگیهای کلیدی کارکنان تیمهای توسعه محصول مبتنی بر مرور ادبیات [دوره 4، پاییز، 1393، صفحه 38-55]
-
طبقه بندی کالا
مروری بر انواع سیستم های کدگذاری اقلام و کاربردهای آن ها [دوره 4، تابستان، 1393، صفحه 6-21]
ع
-
عملکرد نوآوری
بررسی و تحلیل تأثیر مدیریت کیفیت فراگیر (TQM) و یادگیری سازمانی بر عملکرد نوآوری (با مطالعه موردی در شرکت زمزم اصفهان) [دوره 4، بهار 93 و زمستان 92، 1393، صفحه 64-77]
ف
-
فازی DEMATEL
رتبهبندی عوامل ریسک پروژههای تحقیقاتی به کمک ترکیب روشهای فرایند تحلیل شبکهای و DEMATEL فازی، مورد مطالعه: شرکت تحقیقاتی آرایشی و بهداشتی آلفا [دوره 4، زمستان، 1393، صفحه 48-57]
-
فرایند
استانداردسازی سازمان، فرایند و محصول [دوره 4، بهار 93 و زمستان 92، 1393، صفحه 18-23]
-
فرایند تحلیل سلسله مراتبی فازی
ارائه ی چارچوبی برای ارزیابی تأثیر مدیریت دانش مشارکتی بر یکپارچگی زنجیره ی تأمین با استفاده از فنون تصمیم گیری چند معیاره [دوره 4، بهار 93 و زمستان 92، 1393، صفحه 98-109]
-
فرایند تحلیل شبکهای
رتبهبندی عوامل ریسک پروژههای تحقیقاتی به کمک ترکیب روشهای فرایند تحلیل شبکهای و DEMATEL فازی، مورد مطالعه: شرکت تحقیقاتی آرایشی و بهداشتی آلفا [دوره 4، زمستان، 1393، صفحه 48-57]
-
فرایند توسعه ی محصول جدید
راهبردهای تأثیرگذار بر فرایند توسعه ی محصول جدید در صنایع دفاعی کشور [دوره 4، تابستان، 1393، صفحه 22-33]
-
فناوری
بررسی و تحلیل موضوعات استاندارد فناوریهای وزارت دفاع آمریکا براساس فرآیند چرخهی عمر محصول [دوره 4، پاییز، 1393، صفحه 6-13]
-
فنون تصمیم گیری چند معیاره
ارائه ی چارچوبی برای ارزیابی تأثیر مدیریت دانش مشارکتی بر یکپارچگی زنجیره ی تأمین با استفاده از فنون تصمیم گیری چند معیاره [دوره 4، بهار 93 و زمستان 92، 1393، صفحه 98-109]
ق
-
قابلیت تولید
ارزیابی آمادگی ساخت و تولید در چرخه ی عمر دستیابی [دوره 4، بهار 93 و زمستان 92، 1393، صفحه 48-63]
-
قابلیت نوآوری کسبوکار
بررسی نقش قابلیت نوآوری کسب وکار بر رابطه ی بین مدیریت کیفیت جامع و نوآوری محصول [دوره 4، تابستان، 1393، صفحه 64-79]
ک
-
کدینگ اقلام
مروری بر انواع سیستم های کدگذاری اقلام و کاربردهای آن ها [دوره 4، تابستان، 1393، صفحه 6-21]
-
کنترل های امنیت اطلاعات
بررسی و تحلیل تغییرات استاندارد ISO/IEC 27001: 2013 و ارائه مدل انتقال [دوره 4، بهار 93 و زمستان 92، 1393، صفحه 38-47]
-
کیفیت خدمت
ارزیابی تأثیر کیفیت خدمت بر رضایت مشتری (موردکاوی شرکت ایران خودرو) [دوره 4، بهار 93 و زمستان 92، 1393، صفحه 78-85]
-
کیفیت طراحی
بررسی اثر استفاده از استانداردهای طراحی روی کیفیت طراحی محصولات [دوره 4، زمستان، 1393، صفحه 26-36]
م
-
محصول استاندارد
استانداردسازی سازمان، فرایند و محصول [دوره 4، بهار 93 و زمستان 92، 1393، صفحه 18-23]
-
محصول استاندارد
ارائه ی مدلی تطبیقی به منظور استانداردسازی فناوری و محصول [دوره 4، بهار 93 و زمستان 92، 1393، صفحه 24-37]
-
مدل سروکوال
ارزیابی تأثیر کیفیت خدمت بر رضایت مشتری (موردکاوی شرکت ایران خودرو) [دوره 4، بهار 93 و زمستان 92، 1393، صفحه 78-85]
-
مدیریت اکتساب
ارزیابی آمادگی ساخت و تولید در چرخه ی عمر دستیابی [دوره 4، بهار 93 و زمستان 92، 1393، صفحه 48-63]
-
مدیریت پروژه
ارزیابی تطابق مدل های مهندسی معکوس با حوزه های دانشی مدیریت پروژه [دوره 4، پاییز، 1393، صفحه 68-87]
-
مدیریت دانش مشارکتی
ارائه ی چارچوبی برای ارزیابی تأثیر مدیریت دانش مشارکتی بر یکپارچگی زنجیره ی تأمین با استفاده از فنون تصمیم گیری چند معیاره [دوره 4، بهار 93 و زمستان 92، 1393، صفحه 98-109]
-
مدیریت ریسک پروژه
ارائه یک الگوریتم ترکیبی از تجزیه وتحلیل نقاط شکست فازی و تکنیک مجموع وزین رده ای به منظور شناسایی و اولویت بندی مخاطرات پروژه (مطالعه موردی: یک پروژه گاز رسانی) [دوره 4، پاییز، 1393، صفحه 56-67]
-
مدیریت کیفیت جامع
بررسی نقش قابلیت نوآوری کسب وکار بر رابطه ی بین مدیریت کیفیت جامع و نوآوری محصول [دوره 4، تابستان، 1393، صفحه 64-79]
-
مدیریت کیفیت فراگیر
بررسی و تحلیل تأثیر مدیریت کیفیت فراگیر (TQM) و یادگیری سازمانی بر عملکرد نوآوری (با مطالعه موردی در شرکت زمزم اصفهان) [دوره 4، بهار 93 و زمستان 92، 1393، صفحه 64-77]
-
مدیریت و کنترل شبکه ها
شبکه سازی سازمان ها، گونه شناسی مدیریت و کنترل آنها با تحلیل سه لایه ای [دوره 4، بهار 93 و زمستان 92، 1393، صفحه 7-17]
-
مرور ادبیات
مروری بر مفاهیم کسب وکار شبکه ای [دوره 4، بهار 93 و زمستان 92، 1393، صفحه 86-97]
-
ممیزی
الگوی ارزیابی انطباق مبتنی بر رویکرد نوین استانداردسازی ایران [دوره 4، پاییز، 1393، صفحه 14-23]
-
مهندسی الزامات
ارائه ی چارچوب مهندسی الزامات به منظور اطمینان از درک و دریافت نیاز کامل مشتریان [دوره 4، تابستان، 1393، صفحه 34-44]
-
مهندسی سیستم
ارزیابی آمادگی ساخت و تولید در چرخه ی عمر دستیابی [دوره 4، بهار 93 و زمستان 92، 1393، صفحه 48-63]
-
مهندسی معکوس
ارزیابی تطابق مدل های مهندسی معکوس با حوزه های دانشی مدیریت پروژه [دوره 4، پاییز، 1393، صفحه 68-87]
ن
-
نظام مدیریت امنیت اطلاعات
ارائهی الگوی پیاده سازی نظام مدیریت امنیت اطلاعات در محیط رایانش ابری [دوره 4، پاییز، 1393، صفحه 24-37]
-
نظام مدیریت امنیت اطلاعات
بررسی و تحلیل تغییرات استاندارد ISO/IEC 27001: 2013 و ارائه مدل انتقال [دوره 4، بهار 93 و زمستان 92، 1393، صفحه 38-47]
-
نظریه فازی
ارائه یک الگوریتم ترکیبی از تجزیه وتحلیل نقاط شکست فازی و تکنیک مجموع وزین رده ای به منظور شناسایی و اولویت بندی مخاطرات پروژه (مطالعه موردی: یک پروژه گاز رسانی) [دوره 4، پاییز، 1393، صفحه 56-67]
-
نوآوری
الگوی ارزیابی انطباق مبتنی بر رویکرد نوین استانداردسازی ایران [دوره 4، پاییز، 1393، صفحه 14-23]
-
نوآوری
راهبردهای تأثیرگذار بر فرایند توسعه ی محصول جدید در صنایع دفاعی کشور [دوره 4، تابستان، 1393، صفحه 22-33]
-
نوآوری محصول
بررسی نقش قابلیت نوآوری کسب وکار بر رابطه ی بین مدیریت کیفیت جامع و نوآوری محصول [دوره 4، تابستان، 1393، صفحه 64-79]
-
نیازهای مشتریان
ارائه ی چارچوب مهندسی الزامات به منظور اطمینان از درک و دریافت نیاز کامل مشتریان [دوره 4، تابستان، 1393، صفحه 34-44]
و
-
وفاداری
ارزیابی تأثیر کیفیت خدمت بر رضایت مشتری (موردکاوی شرکت ایران خودرو) [دوره 4، بهار 93 و زمستان 92، 1393، صفحه 78-85]
ی
-
یادگیری سازمانی
بررسی و تحلیل تأثیر مدیریت کیفیت فراگیر (TQM) و یادگیری سازمانی بر عملکرد نوآوری (با مطالعه موردی در شرکت زمزم اصفهان) [دوره 4، بهار 93 و زمستان 92، 1393، صفحه 64-77]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد